Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

Assalamualaikum pembuka bicara..... Tadi masa jalan2 baca entry(tak jln pon.duduk je dpn laptop), terjumpa entry pasal Jejaka Terhangat nak buat blog review. Jadi ingat nak join gak lerr... Adesss..... Untuk syarat pertama, letakkan header Jejaka Terhangat.


blog panas



Syarat seterusnya, aku kena jawab apa yang BEST kat blog Jejaka Terhangat???


Okeh, tak perlu la tetapkan berapa sebab yang membuatkan blog Jejaka Terhangat ni best. Aku akan senaraikan apa yang terlintas kat kepala aku, k. Pertamanya, JT memang mesra dan suka balas komen. JT ni bukan jenis emo tak tentu pasal dan dia memang menghormati blogger lain. Walaupun dia takde pun follow aku, aku tetap suspek sama dia!


Kedua, JT berblog secara bersih. Seperasan akulah, takda benda lucah yang tak elok dalam blog dia nih. Yang aku ingat pun, ada entry dia yang bertajuk, blog korang blog lucah. Itu pun, dalam entry tersebut just menegur blogger yang suka tulis entry lucah. Err, kalo tak silap aku lah... Sebab aku baca tu dah lama. Huhu... Teruskan berblog secara sihat, JT!!!


Ketiga, for sure lah blog dia kemas. Simple and nice. Dah nama pun blogger pro, mesti la terror kan. Haha... Seingat aku, JT baru je wat blog nih...(dulu dia ada blog lain kot) Tapi cepat betul maju. Semoga bertambah maju jayalah ko ye bro!


Keempat, blog ko memang panas ler! Aduh, dah terbakar dah aku...


Pssttt... JT, aku budak bru belajar... Slh silap tolong ajar. AHAHA......



7 orang menconteng:

wahh..begitu detail psl JT ni..kira blog review gak ni kan. hehe..nice..masuk dlm list menunggu review..=)

@Jejaka Terhangatx detail mana pun... hehe...

hangat sungguh si jejaka...hehe!(",)b

@menusuk hatimemang hangat. hangat buat dia semangat! hhuhu

@menusuk hatimemang hangat. hangat buat dia semangat! hhuhu

okey..siap..JT dah review..meh sini..ngehh..

Jejaka Terhangat: [Follower BloG Review] Kesimplelan BloG Syurga Itu Indah, Muhd Burn Memang Best.

@Jejaka Terhangatamik masa sikit nak betulkan apa yang dah ditegur tu... btw, tq... yeahhh!!!

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates