Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

cara mudah tingkat traffic

Assalamualaikum semua. Maaf sbb beberapa hari ni xda entry baru. Sebenarnya saya balik ke kampung melepaskan rindu, dan mencari ruang melapangkan hati dan perasaan. Tapi hari ni saya kembali lagi dan nak ajak anda blog walking secara besar-besaran bersama saya.


Pernah guna software blogwalking yang diedarkan oleh sepaku.net?? sebenarnya da lama da simpan benda alah ni. Tapi baru sekarang rasa nak guna. Yang ni halal taw. Bukan cam auto bw tuh...


Blog Walking Version 1.6
"Perisian ini adalah percuma dan boleh di edarkan kepada kawan-kawan. Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kerosakan pada komputer/laptop anda dan juga laman web anda sepanjang penggunaan perisian ini. Kami telah mencuba dan menguji perisian ini menggunakan antivirus dan tidak ada sebarang virus dikesan."


Okeh, oleh sebab software ni percuma dan boleh diedarkan, saya dgn selamba badaknya menyebarkan software bw tu kat sini. Tapi saya dah ubah link2 yang tersenarai. Selepas membuat sedikit kajian, saya telah memilih secara rawak blog yang kebanyakannya baru nak meningkat naik tetapi aktif(bila lagi nak suport newbie,kan?), traffic boleh tahan, rajin komen n tolong klik2 nuff... ngehehe... Kalau link anda ada dlm senarai, dan anda nak saya keluarkannya, sila beritahu saya yer... Bagi yang tak tersenarai jangan la kecik hati pulak. Kalau anda sama2 gunakan software ni dan bw ke blog2 tersebut, anda pun turut sama dapat faedah, tak gitu??


Saya selalunya update entry kat blog SII ni tak kira masa. Kadang2 siang, kadang2 malam. Selalunya time siang saya akan singgah ke blog2 lain sambil komen2 entry. Yelah, nak tau jugak ape isu best sekarang ni kan. Bleh jugak tambah ilmu. Tapi pukul 12 tengah malam, saya selalunya akan blogwalking laju2. Maaf sebab tak sempat nak usha entry anda. Saya cuma cari kotak shoutmix dan iklan nuffnang anda. Tapi kalau xda shoutmix, maaf, saya xkan klik iklan. Sekurang2nya bila saya klik iklan dan beritahu di shoutmix, blogger yang ada perasaan akan membalas semula kunjungan saya. Selalu saya gunakan pelayar mozilla time bw dan saya memang tak suka c-box sbb takda memory. Penat den nak taip balik... Lagi pun agak lambat dan membuang masa disitu. haha...


Mungkin ada yang tak bersetuju dengan cara saya. Takut kena ban dgn nuffnang la, ape la... Tak ikhlas berblog la... Kononnya orang akan klik iklan bila nak tau lebih tentang iklan tersebut. Bagi saya, itu semua tak mungkin. Sape nak tau lebih lanjut pasal ubat gigi?? Kalau bukan kita yang saling tolong menolong, siapa lagi??? Tapi tak bermakna asyik dgn klik sampai abaikan kandungan blog. Entry seminggu tak update. At least, kandungan blog kita bermanfaat kepada org yang singgah.


Download Software Blog Walking Di SINI


Ps: Lepas download, tak payah extract software tu pun takpe. Biarkan dalam bentuk winrar. Double click saja,k... Kalau tak pun, lepas setel bw, tekan seting, reset visited link. Enjoy!


9 orang menconteng:

kurang faham la..penjelasan ringkas sangat..apa kebaikan guna software tu?boleh terangkan?

@mrs.sabrisoftware tu simple je sebenarnya. just bantu utk memudahkan org yg suka bw n klik2 time tengah malam. Cumanya saya dah senaraikan blogger yang rajin tolong klik untuk blogger lain. Kira untung dua hala la ni...

blogwalking . erk !

@miss ANGIN, jom :k:

X RETI NK DOWNLOAD DOWNLOAD NEY :(

@miss ANGIN, download cam biasa je. klik link mediafire yang keluar. nak best, download guna IDM. cepat sikit. leh dapatkan IDM kat SINI.

Thank you awak :m:

@miss ANGIN u r welcomey...

Assalamualaikum...

honestly, x pahammm...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates