Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

Assalamualaikum semua, n salam 1 Malaysia. Dah brape hari tak buka blog, n secara otomatik tak blog walking... tapi dont worry, aku akan terjah balik semua yang tinggalkan jekak di shoutmix.

Baru2 ni aku tengok citer megamind. Korang dah tengok??? Download jer, jangan pi beli cd pulak. Bagi aku, citer tu ok. Memang ok. Dan cam biasa katun2 dari barat memang selalunya menyentuh hati. Filem ni mula2 agak membosankan, tapi dipertengahan memang best.

megamind downloadmegamind mediafire
Bagi yang belum tengok, aku akan citer sket sinopsis dier. Megamind adalah anak makhluk asing yang terselamat, dan dihantar ke bumi. Dia dibesarkan di penjara. Dia ni tak hensem, bewarna biru, dan berkepala besar n lonjong, tidak seperti metroman yang hensem, gagah dan selalu dipuja. Oleh kerana selalu tersisih oleh orang disekeliling, dia akhirnya memilih untuk mejadi “the bad guy”. Walaupun sering diabaikan, megamind adalah seorang yang super genius! Megamind akhirnya terpikat pada seorang perempuan. Dan perempuan tersebut menjadi inspirasinya untuk berubah menjadi baik.

Hmm, kadang2 aku nampak diri aku dalam megamind. Seorang yang diabaikan... Dan takde sape peduli tentang dia. Pengajaran dalam citer ni, semua orang mampu berubah dan buat pilihan yang terbaik untuk diri sendiri... Aku pun tak ingat kat mana aku donlod cte ni. Korang pandai2 carik la yer! Adios.....


8 orang menconteng:

dah tengok dah...best2...;)

baru lepas tgk despicesable me, nt leh try yg ni pulak eheheh

@Penyair Senja, akhirnya megamind dapat awek cun...

@nuriz, dah download tapi x sempat nengok lg... tq singgah yer kak...

tak tau nak kata coz anank2 je yg tengok CD.

@Adzriel AB, oh ye ke... nape tak join tengok... ape salahnya :l:

terbaik bro, anak2 saya pun suka tengok cerita ni. :l:

@geekz36, :a:

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates