Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

Salam satu Malazi. Jom layan cte2 lawak kat bawah ni, k...


LAWAK 1

SEBUAH kapal terbang sedang mengalami gangguan enjin di udara. Juru terbangnya segera menghubungi pusat kawalan untuk memberitahu keadaan tersebut.

Juru terbang : Kami menghadapi masalah teknikal di bahagian enjin ketika ini...

Pusat Kawalan : Baiklah, Sila berikan ketinggian dan posisi anda ketika ini.

Juru terbang : Errr... tinggi saya cuma 1.7 meter dan posisi saya pula di kerusi yang paling hadapan...

Pusat Kawalan : @#$#%&%%$ !.. ( sambil menumbuk mukanya sendiri berkali-kali..)


LAWAK 2

Seorang lelaki dungu memasuki sebuah cafe. Dilihatnya seorang perempuan yang sangat cantik sedang duduk sendirian. Lelaki tersebut mendekati dan menyapanya,

“Helo, saya temankan ya... ”

“Boleh saja,” jawab si perempuan. “Tapi jangan mengharapkan apa-apa ya,” lanjutnya.

“Errr.. kenapa?” tanya si lelaki.

“Kerana aku lesbian.” jawab si perempuan.

“Apa? Awak lesbian?”

“Awak tidak tahu lesbian itu apa ye ?”

Si lelaki menggeleng.

“Begini,” si perempuan berusaha menerangkan, “Awak nampak perempuan manis di seberang sana? Aku akan berdamping dengannya, menciuminya dan bercinta dengannya sepanjang malam.”

Si lelaki tersebut tiba-tiba menundukkan kepala, malu...

“Awak ni kenapa?” tanya si lesbian.

Si lelaki mengangkat kepalanya dan berkata, “Ya Tuhan, rupanya aku lesbian juga...hihihi ”


LAWAK 3

Seorang yang sedang menjelajah di pedalaman Amazon tiba-tiba dikepung sekelompok primitif yang hauskan darah. “Oo… Tuhan matilah aku…”, gumamnya.

Tiba-tiba dari langit di atasnya ada kilatan cahaya, dan terdengar satu suara menggema: “Tidak anakku…, ajalmu masih belum tiba. Ambillah batu dekat kakimu itu dan pukul kepala pemimpin mereka yang tepat berdiri di depanmu itu “.

Si penjelajah itupun mengambil batu dan menyerang pemimpin gerombol itu, dan memukul batu itu ke kepala si pemimpin sekuat tenaga… dan si pemimpin itu mati ketika itu juga. Lalu dengan penuh bangga dia berdiri di atas mayat si pemimpin. 100 orang primitif itu segera mengepungnya dengan muka sangat marah kerana melihat pemimpinnya terbunuh. Kilatan dari langit itu muncul lagi dengan suara menggema: “Sekarang… baru ajalmu tiba anakku…”



4 orang menconteng:

Hahaha~ yang no 2 tu lawak gile. Hahaha~

Entry terkini: Olahragawan Negara bagi :)

@Cik Yana, hehe :l:

a'ahhh No 2 plg lawak... memang sengal...hehehhehee

@Ct Aja, hehe... tak lucah lg kan... huhu

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates