Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

justin bieber datang malaysia

Salam satu Malaysia. Waa, Justin nak mai KL tuh! Ada ke orang nak pi tengok??? Huhu... Setahu aku, pmpn2 kat Malaysia nih minat yang macho2 cam Maher Zain jer. Haha...

Bawa anak2 meriahkan konsert “Justin Bieber My World Tour in Malaysia”
Mula mencipta nama dengan lagu Baby yang berjaya mencuri perhatian peminat seluruh dunia, penyanyi Justin Bieber terus mara mengorak langkah perjalanan kerjaya nyanyiannya. Bakat penyanyi remaja kesayangan ramai yang bakal mengadakan konsert sulungnya yang diberi nama “Justin Bieber My World Tour in Malaysia” di Stadium Merdeka, pada 21 April ini memang tidak boleh disangkal lagi. Buktinya dia berjaya menggondol anugerah Artist of The Year di Music Awards (AMA) pada tahun 2010. Dan ternyata penyanyi cilik ini benar-benar mempunyai aura tersendiri.

Jom kita selidik sedikit sebanyak latar belakang adik Justin Bieber nih.
Justin Bieber dilahirkan pada tanggal 1 Mac 1994 Justin atau nama sebenarnya Justin Drew Bieber merupakan seorang budak lelaki yang berasal dari Stratford, Ontario yang menyanyikan lagu berentak POP/R&B. Selain menyanyi, Justin tutur berkebolehan bermain alat muzik piano, drum, gitar dan trumpet. Bakat anak muda ini mula dikesan melalui laman You Tube di mana beliau telah menghadiri satu pertandingan nyanyian di Stratfod dan memenangi tempat kedua. Bertitik tolak daripada pertandingan tersebutlah, Justin dan ibunya telah memuat naik video nyanyiannya di laman You Tube supaya boleh ditonton oleh saudara-mara mereka. Berpunca daripada video tersebutlah bakat nyanyian Justin dikesan oleh seorang penggiat muzik yang dikenali sebagai Scooter Braun.

Konsert Justin Bieber bantu kanak2 dari rumah kebajikan???
Berhubung konsert yang bakal berlangsung, difahamkan kanak-kanak yang kurang bernasib baik akan turut diundang bagi menyaksikan persembahan beliau. Apa yang istimewa, setiap pemegang tiket VVIP diminta supaya mendermakan RM1,000 untuk memberi peluang kepada kanak-kanak malang tersebut terpilih untuk ke konsert itu. Selain itu juga, wang hasil jualan tiket VVIP akan disalurkan ke Rumah Kebajikan Nur Salam untuk tujuan amal.



4 orang menconteng:

maknanye tu derma paksa la tu??
heheheh

Kalau ikotkan boleh boleh ker istilah "konsert amal" 2 sbnrnyer yerkk...?????

@diana, lebih kurang camtu ler... huhu :h:

@Ct Aja :s: :s: :s: errr, tatau nak jwb

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates