Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

The Undertaker
wrestler hebatThe Undertaker telah menjadi tunjang utama WWE selama lebih dari 20 tahun. Dia adalah salah satu wrestler pertama yang mengambil gimik ngeri dan mampu mempertahankan populariti sepanjang kerjayanya. Ia juga menjadi inspirasi untuk pertandingan seperti pertandingan ditanam hidup2, the Casket match, Hell in a Cell dan the Last Ride match.

Shawn Michaels
wrestler hebatShawn Michaels telah berpengaruh dalam WWE sejak 1988. Michaels mempopularkan tendangan super, yang membantu dalam perlawanan Ladder match. Micheals akan selalu diingat dalam sejarah WWE dan telah terlibat dalam pelbagai kenangan WrestleMania. Dia telah mendapatkan gelaran "Mr WrestleMania . "

The Great Muta
wrestler hebatThe Great Muta dianggap sebagai salah satu wreslter terhebat sepanjang masa, baik di Jepun dan Amerika. Muta adalah pemenang IWGP sebanyak empat kali Heavyweight Champion dan juara sebanyak enam kali IWGP Tag Team Champion.

Stone Cold
wrestler hebatStone Cold telah dikenal sebagai superstar yang paling popular dalam sejarah WWE. Stone Cold stunner adalah finisher paling terkenal dalam sejarah wrestling profesional. Stone Cold terus membuktikan bahawa ia masih popular ketika ia muncul di WWE sebagai referee khas dalam reality show WWE.

Kurt Angle
wrestler hebatKurt Angle ialah wrestler profesional yang meraih pingat emas Olimpik. Setelah memenangi pingat emas Sukan Olimpik 1996 dalam heavyweight freestyle wrestling, Angle menyertai WWE pada tahun 1998 dan dengan cepat dipandang sebagai salah seorang wrestler terbaik. Angle adalah pemenang lima kali WWE World Champion dan empat kali TNA World Champions.

Jericho
wrestler hebatJericho hebat di dalam perlawanan the Money in the Bank Ladder match.

The Wild Samoa
wrestler hebatThe Wild Samoa, Afa dan Sika, merupakan tag-team. Semasa tahun 70-an, Afa membuka sekolah latihan superstar WWE.

Guerrero
wrestler hebatEddie Guerrero merupakan salah satu, wrestler latino yang paling terkenal dan dihormati dalam sejarah Amerika. Gimik nya yang licik dan akan melakukan apa saja untuk memenangi pertandingan itu digunakan sepanjang kerjayanya, tag line nya, "I Lie, I Cheat, I Steal!" Guerrero juga salah satu wrestler paling berbakat dalam sejarah. Namun, dia telah mati pada awal usia 38 tahun.

Yokozuna
wrestler hebatYokozuna adalah salah seorang wrestler terberat dalam sejarah, mungkin lebih dari 750 pounds. Walaupun dia digambarkan sebagai seorang pemain sumo Jepun, dia sebenarnya berasal dari Samoa, membuatnya menjadi Samoa pertama yang memenangi Kejohanan WWE. Yokozuna memimpin jalan bagi para atlet besar yang lain dan membuktikan bahawa saiz adalah penting.

Chris Benoit
wrestler hebatSetelah dua ahli keluarganya membunuh diri, Chris Benoit menjadi sasaran banyak kontroversi. Penyalahgunaan dadah adalah dua penyebab masalah mental Benoit.

The Rock
wrestler hebatSukan wresling profesional telah melalui banyak perubahan dalam sejarahnya. The Rock adalah superstar yang paling berpengaruh dalam sejarah WWE.

Hulk Hogan
wrestler hebatHulkamaina telah liar selama hampir 30 tahun. Arguably, nama terbesar dalam sejarah wrestling profesional, Hulk Hogan membantu memartabatkan sukan wrestling dengan keperibadian yang penuh warna warni dan kenangan dalam pertandingan yang memaparkan lawan seperti Andre The Giant, The Rock, Roddy Piper, Randy Savage, Ultimate Warrior dan banyak lagi.

Andre The Giant
wrestler hebatTanpa Andre The Giant sebagai salah satu tulang belakang WWE, Hulk Hogan mungkin tidak menjadi superstar popular. Perlawanan mereka di WrestleMania III adalah salah satu pertandingan paling mengesankan dalam sejarah WWE. Dia selamanya akan dikenang sebagai salah satu atlet terbesar yang hebat di gelanggang. Saiznya yang besar dan kekuatannya menjadikannya salah satu superstar yang paling menakutkan sepanjang masa. Walaupun ia dikenang sebagai salah satu penjahat yang paling ditakuti dalam sejarah WWE, Andre meninggalkan sukan wrestling professional, sebagai wrestler kegemaran peminat. Dia meninggal di Paris kerana kegagalan jantung pada tahun 1993.

20 orang menconteng:

perghh..mklumat yg sangat menarik..boleh djadikan isu hangat semasa mnum air ngn kwan2 mse ptg2..smbil2 makan pisang goreng pn bleh jd topik ni..hihihi

teringat zaman skolah2 dulu dok tgk WWF lps abes prep malam kt asrama. time tu the rock dgn triple H slalu lawan. hehe

saya suka the rock sebab dia cumel

tgk zaman skolah kul 11..hari ape ntah...skg dh x lyn..hehe

@Tanpa Nama, hehe... hanya jauhari mengenal manikam...

wah... seronoknye!!!!! hi3 (sory terpaksa comment di sini,hi3)...time kasih...Ermm klu x keberatan, rasenye post kot, sbb i'net x laju sgt ,pakai b.band jo...bg e-mail blh?? nti sy sent alamat..

@Dawa, the rock dgn triple h tu, gaya je lbh... hehe... tp mmg best!

@miss lyzeer, :m::m::m:

@ChaCha, skrg ni byk sembang jek...

:a: best....

@Green Apple, :k::k::k:

saya tak suka rancangan ni, tp bila adk bk2 join la jgk kan...hi3... tapi bg sy musim ni lg best dr yg skrgkan..

zaman kanak2 je layan. dah tua2 ni mmg tak pandang dah. anak2 bergusti ada le..

kenal the rock jerk... pastuh undertaker tuh tau name.. x pnh tgk muke.. ni le fes time tgk muke die.. hahah

aku suka semua! tambah2 undertaker stone cold hogan!
rikishi mana? hahahahahaha

lame dah xlayan gusti...
dulu2 r zaman sekolah...
ehhehhe...
stone cold n the rock...
aku paling suke...
hehehhe

@Ct Aja, skrg mmg tak besh...

@Liza @ Adzriel AB, anak gusti, mak jd refree... heee

@k a k L a m p, biar botoi??? huhu

@Mohd Ridhuan, the rock mmg terbaek... stone cold kureng minat sbb badan dia x cun ar. hehe

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates