Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

Assalamualaikum sahabat maya... Salam 1 Malaysia... Apa khabar anda hari ini??? Semoga anda sihat dan senentiasa berada dibawah perlindunganNya... Hari ni saya cuma mahu kongsikan gambar ikan laga saya... Umurnya saya pun tak pasti(lupa nak kira). Adik saya memanggilnya "marah" sebab betta ni selalu saja marah dan mengembangkan ekor... Huhuhu... Ikan ni adalah salah seekor daripada ikan yang telah saya biakkan sendiri... Agak2 kalau nak jual, ada harga tak???Hmm... Tapi yang ni bukan untuk dijual. Hehehe...

ikan lagabetta splendens

7 orang menconteng:

amboi
ikan karin nih

P/S : Blog Gua Kena Tegur Oleh Blogger! Gua Cuak!

laaalaaa...naper tak kabo minat jugak ikan laga..ada juga member institut bela ikan nie..opss...salah..member ex istitut..huhuhu..ramai jugak yang bela ikan nie kalo ko nk tahu..batch sem 4..midi..sem 2..ada jgak la tapi maybe ko tak kenal kot..yang aku tahu pon sebab diorang mintak aku ajrkan cara nak bela ikn nie..kalau memang nie anak benih sendiri ok la..umur nak sampai gini dalam 5bulan jugak kalau makan cukup ngan air cantik..ko buat ke ko beli nie..ni jenis halfmoon kan..ikan2 aku pon banyak aku sedekahkan kat ikan2 besar lam kolam aku sebab takde pewari..kalau ko mintak aku bagi ari tu..cantik2 jugak induk sebab aku berabis jugak bela ikan nie..huhuhu..okla kalu adk ko minat binatang..hope jadi cam aku..huhuh

wahhhh ikan laga..dulu penah bela ikan laga mcam ni tapi umo dia sampai setahun je pastu dah mati..sekrang ni ta lagi nak bela ikan dah..

@PEMBIAK BAKA AYAM SERAMA DAN SABUNG

PEMBIAK BAKA AYAM SERAMA DAN SABUNG, memang minat dr kecik lg. ni buat... time kecik okay je... tp bila dah besar senang kena penyakit... aku pun pelik...

@MiSzy DiaN setahun tu kira lama jugak la... standard umur ikan ni dua tahun... :)

ingat lagi kecik2 cari ikan laga kat parit susah2 cari tak pernah dpt sekembang ini...ehmm tapi sekrg kat kedai melambak2.....

@aku budak klang, yg ekor macam ni xda kat parit... yg ni dah kira ikan hias, bkn ikan laga... :)

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates