Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!


gambar doremon
Jika saya Doremon, saya tidak akan keluar rumah. Saya hanya akan keluar pada waktu malam. Saya akan mengurung diri saya seperti drakula yang takutkan cahaya. Kenapa??? Sebab saya malu kerana mempunyai kepala yang bersaiz besar. Tangan dan kaki seperti tombol pintu dan tidak mempunyai jari. Jika saya keluar dari rumah pada siang hari, saya akan di cop sebagai “pervert” kerana keluar tanpa seurat benang. Malu dowh!

gambar doremonKan bagus kalau saya tampan camni...

Bahkan saya takut saintis-saintis di Malaysia akan melakukan post mortem terhadap diri saya. Saya tahu saya sangat comel, tetapi tak semua manusia di Malaysia akan fikir begitu. Ramai yang sangat iri hati terhadap kechomelan dan bakat saya yang boleh mengeluarkan pelbagai benda seperti berus jamban dan berus gigi dari poket saya. Mereka langsung tidak mengendahkan slogan "One Malaysia". Sepatutnya mereka menerima kepelbagaian spesis di malaysia!

gambar doremonFoto saya ketika sedang kecewa...

Namun, seperti manusia doremon juga punya hati dan perasaan. Sebenarnya saya sangat kesepian. Saya juga ingin mendirikan rumah tangga dan menginginkan sebuah keluarga yang bahagia. Saya sudah lama menaruh dendam berahi kepada seekor kucing parsi yang tinggal di sebelah rumah. Bulunya yang lebat meruntum hati dan jantung saya. Namun apakan daya, saya hanya mampu skodeng dari jauh untuk melihat aksi genit kucing betina tersebut.

gambar doremonBakal anak-anak saya yang comel seperti saya...

Apabila saya sudah diterima masyarakat suatu masa nanti, saya bercita-cita untuk membina gerai “big apple” sendiri. Saya akan membuat banyak cawangan di serata Malaysia, tetapi tiada siapa dibenarkan membelinya. Sebab saya seorang yang tamak, dan hanya saya yang boleh makan donut tersebut.Bwahaha!!! (gelak jahat)

gambar doremonFoto saya yang sedang ketawa seperti syaitan nirrajim...

Eh, kucing parsi tu dah kuar bersenam depan rumah la... Lain kali la kita sembang lagi yer. Meooow!!!!



Ps: Jom ramai2 terjah dan join contest Cik Atika! Dengan ini, saya selaku Doremon dengan bangganya mengetag bro geekz36, alfieean warsi, dan musang merah!

8 orang menconteng:

waaa~ nk big apple juge..nk, nk..

gud luck, k..

Kelakornya Doremaon 1 Malaysai...hahahaha

Vaksin HIV berjaya di India

sy nk poket doraemon je..:)

demo meme kretip. kame dok bole lawe demo. :f:

@Nurul Atika, hope boleh menang la yer!

@Miecyber, bro saya pun taktau cte ni klako ke ape... cte mengarut je. ahahaha

@Siti Hajar Masri, xleh la... kene jadi doremon dulu. hehe

@geekz36, try la kalo ada masa bro!

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates