Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

blog hebat
1. Banyak gambar korea2. Sebab aku rasa nak muntah. Maksudnya betul2 banyak k. Dari mula posting, shoutmix pun gambar laki jambu. Kalo sket2 tu dimaafkan.

2. Taruh gambar kecik2. Aku ni stail suka cuci mata. Nak tengok gambar besaq gedabak. Hehe... Tapi kalo banyak info, ilmu yg bleh aku dapat dari blog tu, aku tetap follow. Yang penting isi, betul tak???

3. Blog yang pasang lagu secara automatik. Mengganggu sebab aku jenis suka buka tab banyak2. Tapi kalo kandungan blog tu bagus, aku tetap akan follow. Cumanya tak best la tpaksa mute kan laptop tiap kali gi blog2 tersebut. (so bila korang nak buang widget lagu tu?)

4. Blog pompuan gedik. Serius aku tak suka. Banyak gambar kembong2 pipi. Jari taruh kat bibir. Sexi gitu. Hehe... Aku tak kata korang buruk, siyes korang lawa. Tapi aku nak jadikan dunia blog nih profesional, bukan childish.

5. Tulisan kejap kecik, kejap besar. Kejap warna oren, kejap warna hijau pucuk pisang. Aku cepat pening. Selalunya blog camnih, belum sempat baca, aku dah out... Baru brapa second, aku dah tinggalkan blog tersebut. Sorry.

6. Blog lucah, entry lucah, lawak lucah, blog yang guna pkataan2 lucah dan sewaktu dengannya. Kalo “what the fish”, aku leh trima lagi. Bukan nak kata aku baik, tapi kalo boleh, elakkan.

7. Blog yang entrynya banyak guna singkatan. Lau=Kalau (Rasa nak lempang laju2 je. Kau bukannya budak baru nak blaja cakap)

8. Blog blogger otai yang berlagak/eksen.

9. Penulisan banyak sangat guna Bahasa Inggeris. Untuk pengetahuan korang, aku tak la pandai sangat Bahasa Inggeris. Sikit2 boleh la. Setakat layan movie tanpa subtitle bleh la. So, bila semua entry guna bi, aku tak paham apa yang korang nak sampaikan. Sebab tu la aku tak follow.

10. Ko jarang hupdate blog. Jarak antara post terlampau lama. Aku selalu usha Blog Archive kat blog orang lain. Anggapan aku, owner blog tersebut tak serius berblogging.



Jangan ada yang emo plak lepas baca entry ni. Korang pun mesti ada sebab2 tertentu utk tidak follow mana2 blog kan??? Kalau rajin, leh tambah kat bahagian komen k. Tapi aku tak follow bukan bermakna aku tak suka, kadang aku terlepas pandang.




44 orang menconteng:

Suka yang ni.... "Blog yang entrynya banyak guna singkatan. Lau=Kalau (Rasa nak lempang laju2 je. Kau bukannya budak baru nak blaja cakap)" - versi rap ni bro..

suke no 8. LOL

sangat setuju dgn no 1,4, 6 and 8 :a:

kalau short form yang tak berapa teruk tu ok lg la..tp kalau bahasa mat rempit tu mmg tak leh blah!.. geram je rasa.. grr

biasa la kan.. masing2 ada citarasa tersndiri.. tak semua org punya taste yg sama.. :)

@Nina Juliana, tak tau pulak versi apa... hehe...

@saye.mejai, banyak juga blogger yang otai ni eksyen. saya pernah kecik hati dgn teguran sorang blogger nih...

emmm...sila komen blog saye boleh? tunjuk ajar please:)

@saye.mejai, ada jugak yang stuju no 1 yer... hehe... say no to jambus!

@Cik TeN10, yup... betul... ni pun cuma pendapat saya :l:

paling sokong, x follow blog blogger eksen. mencik sangat dgn diorg yg perasan femes nih huhu. korea pun sama, x suka korea, nk muak tgk. yg BI tu mmg la x kn ku follow hoho

Hahaha..
blog aku lucah tak?
tak kot..
hahaha..
hentoh laa den..
anyway, nice entry ;D

Kepada semua yang komen n tinggal jejak kat shoutmix, saya akan datang balik ke blog anda dan follow. Tadi terpaksa blogwalking laju2... heeeee...

stuju bab no 8... haha.. adalah sorg mat blogger yg eksen ni..mentang2 dia da femes.. blagak..apalagi, aku trus unfollow.. haha... *malas nak layan..*

Speak the truth, even when it hurts. Ouch, no 9!
Hehe, terpulanglah hak masing-masing. Saya hormat pendapat awak. But, saya still follow awak coz I like your entry =D
Anyway, keep it up bro!

@risa, komen sikit2 tu bleh la. nak bg tunjuk ajar tu, blom sampai tahap. hehe

@Taufiq Tiramisu, blog kau tak lucah. blog kau lucu. haha... serius entry baru ko wat aku tergelak.

dya adriza & izaLis™ : takpa. tak jenguk blog blogger femes pun takpa. blog kawan2 kan ramai. kadang2 lg byk citer syiok, tak gitu???

da follow blog saya belom? hahaha~

@Sunah Mohammad, blog yg mana satu... hehe

hahaha..
thanks ;)

owhhh...gitu....hihihihihihihi

Tyara setuju dari no. 1 sampai no 10, tapi Tyara susun balik ikut pendapat sendiri = mula-mula sekali no.4, 8, 1, 3, 6, 7, 5, 10, 9, 2. Entri ni memang best la.. Sakit perut gelak!

waduss....
blog aku ade lgu..tp juz instrumental.
x trlalu mngganggu kot...hii~

yes, bro MB follow blog aku. adakah ini bermakna blog aku sangat best? :d:

Fuhh nasib baik saya tak minat pelakon pelakon korea yang jambu jambu tu...hahahahahah

236 pulau di Malaysia belum ada nama

@Miecyber, jambu = gay

@geekz36, superb!

@Mrs Tyara, mungkin best. tp mungkin juga mengundang kemarahan setengah org.hehe

yah...ade betulnye ckp kmu tu...trutamanya yg ske gne singkatan tu..amik mse nk fahamkn maksud perkataan diorg tu..

@Up2saya.., terima kasih sudi tinggalkan pendapat ye!

alamak..blog akak tak de banyak gambar dah sekarang.

heeeeeeeeeeeeeeeeee

ops, yang 1 dan 10 tu terkena kat batang hidung ezzat lah.
huhuhuk. yang laen rasenya tak kot. periksa lah blog ezzat kalau tak percaya. HAHAHA :)

thnks follow me, wlupn sy ni br aja mengenal blog :0)

@Adzriel AB, ye ke... hmm...

@Cik Bidadari, huuuuuuuuuuuuuuuu

@Nur Ezzat, takda la byk mana pun korea nya... hehe

@vind87, smua org bermula dari tak tau apa2... sy pun mcm tu juga. sy follow je blog2 baru... asalkan pnulisannya baik. mean tak menggunakan kata2 kesat dsb dlm entry.

setuju sgt2 dgn no 8 n 9..
tau la otai, tp jgn kondem budak baru naik mcm pakcik nie..
BI tu mmg tutt r, ambik masa nk fahm..nak2 guna BI tahap dewa..

no 10 tu..errr...
pakcik la kot,haha..
sbb pakcik berbelog hnya utk suka2, ni bukan periuk belanga pakcik, ada masa free baru update.

@Xavi De, sy pun bkn dpt hasil byk pun dr berblog ni...

nak tenung lame pon x leh.. edeii. but nice.. =)

harapnya sudi singgah blog saya pula..
:)

@tomatoo, :h: :h: :h:

@Hidayah Bach, InsyaAllah...

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates