Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

Assalamualaikum. Selamat malam semua..... Malam ni bercadang untuk update entry awal, tapi nampaknya terbabas. Mungkin sebab agak kepenatan siang tadi. Dan saya masih rasa blur2. Huh..... Petang tadi sempat saya menonton filem Ngangkung. Bukan nak mengulas panjang, Cuma nak bagi sedikit pendapat mengenai filem tersebut. Pada mulanya saya sangkakan filem tu adalah filem seram yang serius. Rupa2nya filem Ngankung adalah filem seram lucu. Bahkan tiada satu babak pun yang seram dan boleh buat saya terkejut. Filem ni biasa saja. Tak faham kenapa boleh Box Office. Tapi at, least kita dah berani buat filem2 hantu, kan.

Baiklah, cukup sampai situ saja intro. Berbalik kepada tujuan asal. Saya mulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim... Fuhh, baru2 ni blog saya semakin berkembang maju. Visitor blog Syurga Itu Indah semakin bertambah. Mungkin bagi blogger2 yang hebat, perkara ini hanya perkara biasa. Tapi bagi blogger yang baru hendak meningkat naik, perkembangan seperti ini mempu membuat saya tersenyum lebar :)


Saya akan ceritakan perkara seb
enar-benarnya yang berlaku. Tiada yang benar, melainkan yang benar-benar sahaja. Hehe... Baiklah, baru2 ini seperti biasa, saya blogwalking dari blog ke blog. Dan saya terlihat entry menegenai "Matahaw Penggerak Utama Traffic." Setelah membaca entry tersebut, saya berasa amat tertarik. Terus saya ke blog matahaw. Jujurnya, sampai sekarang saya tak faham macam mana matahaw dapat tingkatkan traffic. Ops, terlebih dahulu saya nak ucap berbanyak terima kasih kerana matahaw letakkan blog saya dalam senarai bloglist beliau. Bukan senang nak dapat tu... Dan ni salah satu sebab traffic blog saya meningkat secara mendadak. Dalam perkenalan yang singkat itu, matahaw telah bermurah hati memberi satu “friendship award”. Nampak tak kat bahagian kanan tu??? Sudi2kanlah klik dan berkunjung ke blog beliau.

Sebenarnya saya berasa agak pelik kenapa blog saya sedikit lambat loading berbanding biasa. Setelah saya check, ini sebab yang dapat saya perolehi. Sila klik untuk besarkan gambar.

Setelah diperiksa, banner matahaw menyebabkan blog saya sedikit lambat. Oh, tidak! Tapi tunggu dulu, setakat lambat berapa saat, jangan la menggelabah sangat. Kenapa??? Sebab anda tidak akan percaya apa yang matahaw dah buat kepada blog saya. Dan saya harap matahaw tidak berkecil hati di atas statement saya tadi dan masih bermurah hati untuk membantu blogger yang masih berusaha meningkat naik seperti saya. Seperti apa yang saya katakan tadi, ini adalah cerita yang benar, dan tiada yang benar melainkan benar2 belaka. Entry ini bukan dibuat semata untuk membodek matahau. Tetapi datang ikhlas dari hati saya.


Tak percaya??? Saya tipu ke??? Anda nak bukti matahau meningkatkan traffic di blog saya???Klik ketiga2 gambar dibawah. Anda boleh lihat sendiri perkembangan blog saya. Bahkan matahaw menandingi blog larian dengan mudah sekali!

Okaylah, sampai sini saja malam ni. Terima kasih matahau. Semoga perkenalan kita berpanjangan. Dan diharap kita sama2 dapat memeriahkan dunia blogging dengan perkongsian ilmu yang bermanfaat. Assalamualaikum.

6 orang menconteng:

saya sangat sangat sangat buersetuju dengan ulasan anda. tidak ada lain melainkan setuju.

@Tuan Penasihatterima kasih tuan penasihat. 50 pensen!

Cemana nak buat yer?

Try la tgur brader matahaw... :)

uis...cam ner dior buek erk? hehehe...salam singgah dari blog matahaw :)

@amry
entah lerr, den pon tak tau... hehe... tu bru pkembangan seminggu je.

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates