Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

muhammad burn
Assalamualaikum semua. Baru2 ni saya ada membuat sticky post (Klik untuk lihat syarat pertandingan) tentang satu kontest. Tetapi nampaknya seperti tak mendapat sambutan. Mungkin ramai yang tak faham, dan menganggap kontest tersebut sukar dilaksanakan. Jadi saya akan terangkan sedikit sebanyak tentang kontest tersebut. Namun, sekiranya kontest tersebut masih tidak mendapat sambutan dalam tempoh dua bulan, bermakna kontest tersebut akan dibatalkan, dan peluang untuk join bloglist saya akan ditutup buat tahun ini.

Sebenarnya kontest tersebut sangat lah mudah untuk anda sertai... Kontest tersebut hanya memerlukan anda untuk komen banyak2 di blog saya dan blog rakan saya. Siapa komen paling banyak, dapat topup RM30 + software Adobe Photoshop CS5 full version + software Adobe Photoshop Lightroom 3 full version + 1000 new Fontsdan + dapat join bloglist saya. 25 orang yang paling banyak komen, akan dapat join bloglist saya. Mudah sgt2. Anda boleh tengok widget top commentator di bahagian bawah blog saya. Siapa yang join kontest ni, dan namanya berada paling atas, akan dinobatkan sebagai pemenang.

muhammad burn
Ada beberapa tujuan yang menyebabkan saya berhasrat untuk membuat kontest tersebut.

1-Kebanyakan entry lama tidak mendapat komen. Entry2 ini kebanyakannya di post semasa blog Syurga Itu Indah tidak mempunyai ramai follower. Oleh itu, saya berharap, ada yang sudi membaca dan meninggalkan sedikit komen.

2-Sudah tiba masanya saya membuka peluang kepada blogger lain untuk join bloglist saya. Memandangkan blog saya sudah mempunyai semakin ramai follower(walaupun belum sampai 1k,sy sgt bersyukur atas perkembangan tersebut), saya bercadang untuk kongsikan trafik saya dengan anda. Memang baru2 ni, blog saya tidak berapa aktif, tapi ini hanyalah buat sementara waktu sahaja. Kebiasaannya blog ini diupdate dua hingga tiga kali sehari. Bermakna, jika anda join bloglist saya,blog anda juga akan mendapat lebih ramai visitor. Digalakkan kepada blog yang mempunyai follower di bawah angka 100, supaya blog anda dapat trafik lebih dan cepat dapat follower. Faham tak fungsi bloglist ni??? Kalau tak faham boleh tanya k.

3-Sudah tentulah untuk promote blog Syurga Itu Indah. Saya tahu, blog saya tidak lah bagus mana. Tetapi saya sentiasa cuba untuk mempelbagai, dan memperbaiki gaya penulisan saya. Kontest ini bukanlah semata2 untuk menaikkan jumlah follower saya. Kalau nak join kontest, tapi tak nak follow pun tak mengapa. Tujuan saya hanyalah untuk memeriahkan dunia blogging kita, dan menambah lebih ramai kenalan. Dan harapan saya, blog saya dapat memberi sedikit manfaat kepada siapa yang membacanya.



Dengan ini, saya menjemput semua yang membaca entry ini untuk sama2 memeriahkan kontest tersebut. Jadi apa tunggu lagi, kalau berminat, boleh le start komen banyak2. Tak kira lah entry lama ataupun baru. Terima kasih...





2 orang menconteng:

eh... nama akak tak de kat situ..he..he..

guna bahasa yg mudah utk buat syarat point by point. takut nanti org pening nak faham. akak pun kena baca berkali-kali ni.

http://adzriel.blogspot.com/2011/03/giveaway-pertama-peluang-join-bloglist.html

Saya join...

http://ajaratulaswad.blogspot.com/2011/03/giveaway-pertama-peluang-join-bloglist.html

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates