Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

Assalamualaikum semua. Sedih... Sebab hari ni last saya dapat update, dan buka blog slalu. Esok dah kerja. Kompem tak sempat nak blog walking, baca dan komen entry kawan2.


Hari ni, saya nak share satu video nih yg saya dapat dari facebook. Video si isteri yang pukul suami kaw2... pompuan ni memang fighter time muda2 dulu kot. Haha... Gerun jugak tengok... Sapa yang da kawin tu jaga2 sikit... Jangan sampai anda dibelasah isteri sampai camnih. Malu siot...Hahaha... Layanz....



Pesanan pada para suami juga, jangan sesekali memukul isteri. Isteri yang jaga makan minum, jaga anak2, jaga rumahtangga... Sampai hati ke nak pukul??? Kalau isteri buat salah sekali pun, takkan sampai nak pukul. Kekuatan suami apabila dapat bersabar dan berfikir secara rasional. Cuba fikir, tentu banyak lagi perkara baik yang isteri pernah buat untuk anda kan??? Tapi jgn sampai jadi dayus sudahla...

Daripada pukul isteri, baik pukul org yang buat khianat pada kita, pukul org yg banyak sakitkan hati kita ya tak??? Tak macho la pukul perempuan ni. Tambah2 perempuan yang patut kita lindungi dan sayangi.

Aishah ra telah meriwayatkan bahawa Rasulullah s.a.w. tidak pernah memukul pesuruh atau isteri Baginda, dan Baginda tidak pernah memukul sesiapa dengan tangan Baginda sendiri.

Rasulullah s.a.w. juga telah bersabda bahawa, “Yang paling baik di kalangan kamu adalah mereka yang paling bersopan terhadap isterinya.”



9 orang menconteng:

amboi ganasnya bini dia... lelaki punya besar pun dia belasah je

@munna, hehe... dahsyat kan...

wow..! dahsyat..!

@adan, hehe. ad bran???

@adan, hehe. ad bran???

tapi klu tgk video ni, husband die yg mulakan dlu kan????

@Ct Aja, haah... hehe... silap besar...

silap ler bini ade kuntaw..hahaha

@mADwaR, :l::l::l:

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates