Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

pantat awk melayuKlik untuk besarkan gambar...

Assalamualaikum. Apa khabar pengunjung blog Syurga Itu Indah. Terima kasih kerana masih sudi menjengah blog saya nih. Harini saya nak tunjuk bukti kepada anda, tentang penggunaan carian di internet yang telah disalahgunakan.

Adeh, pelik2 benda yang orang melayu kita nih cari kat internet. Seriously saya tak pernah tulis ape2 tentang awek sekolah menengah tayang kain. Tayang kain??? Mean??? Ape benda yang korang carik nih... Kalau selak kain tu faham la jugak. Ni tak, tayang kain. Adoi laa.....

Second yang dah saya bulatkan ialah keyword seluar dalam awek melayu. Saya tak pernah post pasal seluar dalam, spender, boxer dan sebagainya. Haha. Lawak betullah. Pengotor betul hangpa ni. Cari la benda berfaedah sikit.

seluar dalam awk cunNie lah seluar dalam awek yg korang carik... Hahaha!!!

Okeh, keyword yang laen ialah, macam mana nak masuk web lucah. Alamak, adik... Mak ayah bayar internet, broadband, streamix kat rumah bukan suruh cari benda2 gini... Ni lah masalahnya. Parent sepatutnya lebih ambil tahu ape yang anak2 buat. Bukan biar je anak2 duk mengadap pc @ lepak seharian kat cyber cafe. Bahkan, anak2 yang masih kecil tak digalakkan menggunakan internet tanpa pengawasan ibu bapa. Bila anak2 dah terjebak dengan gejala sosial yang bukan2, barulah nak menggelabah. Hmm, korang rasa, pompuan @ lelaki gay yang cari pasal lelaki melayu cekci ni??? Wahaha....(gelak guling2)

11 orang menconteng:

hahaa... lawak laa budak2 zaman skrg nihh...huhu

@nina syakinalawak, lawak jugak... tapi ni salah satu punca keruntuhan akhlak kat negara kita ni.

tu dia aih..macam hal bebudak zaman sekarang..rosak2..

@aman_arabtapi tak tentu juga... jgn2 bapak budak, kan... Tq drop coment!

universal muvi pondan? hahahaha

ish3x...
budak2 zaman skrg...

@RedVixentak tau pulak ada movie pondan. Dia nak donlod movie dua alam kot. Haha

@~~nOyuE~~budak sekarang dah maju. tau sms, handset ada bluetooth, internet dah ada kat rumah. Semuanya senang. dan senang jugaklah mereka rosak.

: THE MECHANIC nampak boom mic merata-rata, di mana? bacala

wow.. entry SEO... mmg menambah trafik ni.. bagus2... :-)

@OrAng_PeRLiS_mEnULiS, skali skala... :l:

HEY:}:

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates