Bagi memudahkan anda melihat keseluruhan tajuk entry, sila tekan SITEMAP pada menu di atas.

Baca Cerita Yang Best - Klik, Jangan Tak Klik!

Salam. Okey... Ada banyak komen2 di blog yang aku baca, hepi dengan kemenangan Man dalam Raja Lawak Musim ke 5. Tapi jujurnya aku rasa dia tak lawak langsung. Pelik gak aku... Selalunya pmpn2 di luar sana akan undi peserta yang ada rupa. Paham2 la kan... Mean yg hensem, jambu cam kumpulan Kecik yang jadi Raja Lawak Musim sebelum ni.(Aku tetap suka Alex. Kump Kecik tak lawak langsung)

Aku nak tanya korang, apa yang lawak sal Man nih??? Nape aku tak gelak langsung??? Adakah sebab mental aku dah set yg dia tak lawak??? Tapi persembahan akhir dia biasa jek... Persembahan Musikal dia tu biasa je... Stakat duk ceter pasal mat rempit, apa yg best sgt??? Ce ceter kenapa korang suka dia... Ce ceter...





Pada aku, rupa dia ni sdikit kureng untuk masuk dalam tv. Kalau duk luar tv, lagi orait. Kena kempiskan perut n lubang idung dulu. Kalau korang tanya aku minat sapa, aku akan jawab aku minat epy, r2, dan nazmi... Sapa sependapat dgn aku angkat laptop! Haha... Yang pakai pc, jgn angkat cpu pulak...

Lagi aku tak suka la, nak nanges2 time menang nih... Bukan ada org mati. Dia patut melawak. Bak kata pelakon dlm filem hindustan lama, mera naam joker, seorang pelawak tak boleh nanges. Dia kena sembunyikan tangisan dan zahirkan kegembiraan. Aku tengok muka dia pun tak lawak... Muka educated. Nak jadi pelawak, muka kena sengal cam mat sentul... Uish, aku terkejut tengok mat sentul ritu time Raja Lawak Final. Dah cam rangka idop. Memang dulu pun dia kurus tapi sekarang cam dah takda isi langsung. Kesian tengok dia. Namun, lawak2 dia tetap di hati. Bagi aku dia memang pelawak yang berbakat. Cam arwah Din Beramboi la... Kepala otak mereng... Bukan merong mahawangsa k. Haha...

Any coment pasal Man Raja Lawak??? Korang rasa dia best ke tak best??? Ce ceter...



23 orang menconteng:

suka nazmi jugak!~ frust tol dia keluar...igtkan dia yg leh jadi juara dlu...huhu
xbek aihhh ngata man tuh...mgkin dh rzki dia...
mmg tgk pn dh agak dia ja mnang..xpn r2..
wlupun xrsa nk tgelak lgsung ngan lawak2 diorg...
bru taw mat sentul wujud lg rpanya..T_T

memang lawak la.. ada msg bukan lawak bodo ok :)

@airisiaixora, bukan nak ngata. huhu... tp tak syok la dia menang. hmm, memang rezeki dia. ada yg kata, dia suka senyum pd penonton. sbb tu penonton suka n undi...

eh!!akak tengok muka man tu macam orang2 kampung saja.cemana boleh kata educated??hahahha..epy??OMG..ramai orang utara kata dia tu tak lawak..ahahah..masuk AF boleh la kot.jual rupa.lagipun raja lawak ni tak pandang rupa pun.yang penting lawak...akak suka man..memang kelakar.tambah2 bila dia jadi erc..heheheh.kalau nazmi dan R2 tu lawak lajugak...epy??MG>>OMG>>>

klau xsuke pon, xyah la kutuk kaw2: muke xensem r, prot besa r, idong besa r.. at least die kuar tv , org undi die, die mng, dpt duit ribu riban..die xkacau idup sapa2 pon, lntak pi dia r..tp, mlm tu mmg sume perform suam2 kuku je lwk n man performance much better than the other two..he deserve it..

@diana, memang cam org kampung... btl... mungkin bukan educated perkataan yg paling sesuai. tp perkataan yg lebih sesuai ialah, "muka baik"... huhu

@Anak Pak Muin, uish... tu belum kutuk kaw2 lagi la... haha... kalau kaw2 laen... easy man... jgn marah no... pandangan peribadi je tuh. sbb tu aku tanya pandangan org lain jugak :)

@ogy, okay... huhu

saye tak pernah mengikuti rancangan ni, so xleh nak bg pndapat...heeeeeeeeee

@Ct Aja, youtube kan ada. taip je raja lawak 5 :)

tak paham ngape derang ni semua..masa lawak mingguan semua buat best2..terutamanya R2..sekali final semua macam hampehhhh...menci arrrr...pstt: saye undi man tu tau..sebab yg lain semua main hantam je..cam dah let it be je...nyampahhh

tak tau nak komen coz tak de astro sejak box dia rosak. tak dpt tengok... arial astro kat luar buat hiasan je la..

@Muhammad Burn

ade jek yg kwn2 dwload, tapi ntah x berminat....hehehe

hahahha kite tak pnah tgk rancangan raja lawak ni pun...masa nabil tu pun tgk kat youtube jer

xyahla nk pertikaikan paras rupe org tuh...kite ni pon xperfect kan...kite pertikaikan dia puye lawak jek ok...muke nsem ke xensem ke lau da mmg pelawak org still akan gelak...cm zizan muke nsem jek tp still org leh gelak kan...xperlu nak wat muke bodoh bangang sewel sume utk wat org gelak...ok..dari segi lawak man...dia mmg lawak..dia berusaha buat lawak SENDIRI gune kepala otak dia sendiri...plg lawak mase musikal tuh...sgt lawak ok...susunan ayat dlm lagu cantek jek...pandai dia buat...fyi R2 hanya menggunakan lawak dpd tenet semata2..aku xphm nape rmai org xsedar bende nih...aku xleh terima...sbb aku pk bila da masuk raja lawak ko kne wat lawak ko sendiri...bkn cilok tenet...nk tau sbb man nanges?sbb dia terharu sgt sbb mase minggu mula2 org xnampak pon man...nmpak balas jek..man buat bes2 pon org xnmpak dia lagi...asik bottom 3 jek..at last usaha dia berbaloi kan...sbb tu dia nanges...btw man deserve it...aku phm perasaan dia...aku peminat setia raja lawak...=)

@ dieabella , man mmg dulu pnh try tp gagal... raja lawak musim satu kot. skang nih memang aku pertikaikan lawak dia. rupa pun aku pertikaikan. sebab??? rupa dia tak lawak, bagi aku la... kalo ko pikir rupa dia klako, tu pndgn ko. tak sama cam aku. lawak dia pun cilok internet jugak. bukan USAHA dia sendiri. nk bukti??? aku boleh bagi... ada lawak pasal burung kakak tua menyanyi. ada blogger lain pernah kupas isu nih. pape pun aku paham knp ko marah2 kat sini. sbb ko minat dia n aku x minat. huhu... pape pun, tq drop coment!

@risa, waa... pengundi man... bgus2... mcm ni baru betul. bila minat, sgup korban crdit. bukan mcm sesetengah org yg pandai cakap je. ckp minat, sokong... tapi tak nak bantu. raja lwk musim ke 5 plg sy suka nzmi. tp dia x lepas final...

@Adzriel AB, ye ke... astro skang pun mmg teruk. asik ulang benda sama. x pyh ada pun tkpe. kat rumah psg pun sbb tv3 pun tak clear kalau pakai arial biasa.

@ERYNAAKMA, tk pyh tgk pun tkpe. sy pun kbetulan masa tu tv pasang raja lawak akhir. kalau tak, youtube gak lerr...

@Ct Aja, minat tgk rncgn apa yer??? huhu

@Muhammad Burn
hehe...aku xmare...n aku tau xsume org same mcm kite kan...pk same cm kite...mmg ade lawak dia yg cilok tenet...aku tau...tp bukan sume kalau nk bandingkan dgn R2 tuh...sbnrye aku minat balas..man pon aku minat gak...R2 jek aku xminat sbb aku xnmpk lgsg effort dorg..xsbr nak tgk maharaja lawak plak...mst gempak gile!=)

alex tu aku rase lagi bodoh , mengarot je dea tu ..lawak budak_budak , xprofsionl ..

@Tanpa Nama, :o: :o: :o:

Catat Ulasan

Kalau baik hati, komen lerr sikit... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PENGUMUMAN
Saya ada membiak pelbagai jenis ikan laga hiasan. Sesiapa yang berminat untuk membeli, bolehlah menghubungi saya (012). Ikan daripada jenis baka yang baik (ekor D), hanya berharga RM10. Harga masih boleh dirunding bagi pembelian lebih dari 3 ekor. Ikan boleh dipos, self collect, atau dihantar bagi kawasan berdekatan (Ipoh, Kuala Kangsar & Taiping).Namun bergantung kepada stok, kerana saya tidak membiak ikan laga sepenuh masa.Terima kasih.



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

OhTuhan... Ku bersyukur mempunyai blog ini. Sebagai tempat aku memperbanyak ilmu dan meluah apa tersirat di kalbu. Namun hanya pada Mu Tuhan sebenar-benarnya tempatku untuk mengadu. Kau jadikanlah blog ini, blog yang memberi manafaat kepada sesiapa yang membukanya. Sebagaimana nama blog ini sendiri, Kau realisasikanlah harapanku untuk melihat keindahan syurgaMu Tuhan.



Slmt Dtg Ke Blog SII

Assalamualaikum... Selamat datang ke blog peribadi Muhammad Izuan Bin Tahrim... Kunjungan anda ke blog saya amat saya alu-alukan... Diharap melalui blog, kita dapat menjalinkan hubungan silaturrahim dan menjadi sahabat... Wassalam...

Tentang Penulis SII

Foto saya
Dilahirkan dalam sebuah keluarga sederhana oleh ibu tersayang pada 8 hb Mac… Anak ke 2 dari 3 adik beradik…
Takkan tengok je? Klik yer :)

Arkib SII

Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates